مشخصات فنی
در تراکتور دوچرخ های ایتالیایی چرخ ها در حالت کلی مستقیماً به توپی چرخ بسته می شوند ولی در دو حالت این نوع اتصال مناسب نمی باشد. مورد اول زمانی است که در سطح شیب دار با دستگاه کار می شود و یا از تریلی استفاده می شود، در این موارد هر چه عرض دستگاه بیشتر باشد حفظ تعادل راحت تر می شود.مورد دوم زمانی است که لازم باشد از چرخ بزرگ استفاده کنیم اصولاً هر چقدر سایز چرخ بزرگتر باشد کار کردن با آن آسانتر است و احتمال گیر کردن و بکسوات کردن دستگاه کمتر می شود. در این موارد احتمال برخورد و گیر کردن لاستیک به بدنه تراکتور دوچرخ وجود دارد و لازم است که چرخ ها بیرون تر قرار بگیرند تا به بدنه تراکتور دوچرخ برخورد نکنند.
در این موارد واسطه اتصال چرخ باعث می شود که چرخ بیرون تر قرار بگیرد و تعادل دستگاه بیشتر شود و چنانچه سایز لاستیک بزرگ باشد دیگر به بدنه گیر نکند.
برای خواندن مقاله وام خرید تراکتور جهاد کشاورزی کلیک کنید.
واسطه اتصال چرخ به چه رینگ هایی بسته می شود؟
برای تراکتور دوچرخ ایتالیایی سه نوع رینگ چرخ داریم.دسته اول رینگ های ایتالیایی اصلی می باشد که در سایز 10-500 تولید می شود و به دلیل نوع طراحی نیازی به واسطه اتصال چرخ ندارد.دسته دوم رینگ های طرح اصلی می باشد که تولید چین می باشد و در سه سایز 8-400 و 10-400 و 10-500 تولید می شود و برای اتصال سایز 10-500 لازم است از واسطه چرخ استفاده شود.البته برای سایزهای کوچکتر هم می توان از واسطه چرخ استفاده کرد.
دسته سوم رینگ های ایرانی می باشد که به دلیل نوع طراحی نیازی به واسطه چرخ ندارد.
نحوه پرداخت
پرداخت مبلغ در حال حاضر تنها از طریق درگاه بانکی سایت آکاتولز که مورد تایید بانک مرکزی و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد انجام می پذیرد.چنانچه مشتری قادر به خرید از طریق درگاه نباشد می تواند از طریق کارت به کارت یا حواله بانکی خرید خود را انجام دهد. برای رفاه حال مشتریان در حال را اندازی شیوه پرداخت در محل هستیم که به محض تایید به اطلاع شما عزیزان رسانده خواهد شد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.